Skatītākais kanāls Latvijā šī gada septembrī bijis PBK, kam cilvēki veltījuši 11 % no visa televīzijas skatīšanās laika, liecina pētījumu kompānijas "Kantar TNS" dati.
Otrs skatītākais kanāls aizvadītajā mēnesī bijis TV3. Tam skatītāji veltījuši 9,9 % skatīšanās laika, savukārt trešais skatītākais bijis LTV1, kura skatīšanās laika daļa bijusi 9,4 %.
Kā liecina TV auditorijas pētījuma septembra dati, skatītāko kanālu trijnieks ir tāds, kāds tas bija līdz šī gada jūlijam, kad trijniekā iekļuva kanāls ''NTV Mir Baltic'', kas pagājušajā mēnesī bijis ceturtais skatītākais. Tam veltīti 8 % skatīšanās laika.
''Pamainījušās ir skatītāko kanālu pozīcijas, ja no janvāra līdz maijam pirmajā vietā bija kanāls TV3, bet jūnijā LTV1, tad no jūlija līdz septembrim kanāls PBK ir skatītākais kanāls,'' paudis ''Kantar TNS'' Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.
Kanālam LNT veltīti 7,2%, kanālam TV6 2,7 % un kanāliem 3+ un ''REN TV Baltic'' katram 2,6 %, bet kanālam TNT – 2,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bijusi 2,1 %, kanāla ''RīgaTV 24'' – 1,1%, bet kanālu FOX un ''Kanāla 2'' katra skatīšanās laika daļa bijusi 0,7 %. Kanāliem ''CTC Baltija'' un ''Nickelodeon'' katram veltīti 0,6 %, bet kanāliem ''Kidzone TV'' un STV katram veltīti 0,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 360TV, ''Fox Life'' un ''Re:TV'' katram veltīti 0,4 %, kanālam ''National Geographic Channel'' – 0,3 % –, 1BM – 0,2 % – un kanāliem ''Sony Turbo'' un ''Sony Channel'' katram 0,1 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Zilo ekrānu vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 5,6 %, bet visai pārējai cita veida skatīšanai 30 % no visa televīzijas vērošanas laika.