Naftas produkti šogad pārvadāti 12,9 miljonu tonnu apmērā, kas ir par 24,3% mazāk nekā pērn, bet otrā nozīmīgākā kravu grupa - akmeņogles - šogad pārvadātas 10,46 miljonu tonnu apmērā, kas ir par 28,6% mazāk nekā attiecīgajā laika posmā pērn.
Niecīgs kravu apjoma samazinājums - 0,6% - novērojams minerālmēslu pārvadājumos - pārvadāti 2,82 miljoni tonnu. Savukārt ķīmiskās kravas pārvadātas 993 000 tonnu apjomā, kas ir par 30,4% mazāk nekā pērn.
Par 9,5% palielinājies cukura un par 7,5% - graudu un miltu produktu apjoms - attiecīgi 104 000 tonnu un 1,27 miljoni tonnas. Šogad 540 000 tonnu apmērā pārvadātas rūdas kravas, kuras apjomi, salīdzinot ar pagājušo gadu, palielinājušies 180 reizes. Pārējās kravas pārvadātas 2,4 miljonu tonnu apmērā, kas ir par 5,3% vairāk.
Iekšzemes pārvadājumos šogad pārvadāti 1,14 miljoni tonnu, kas par 2,2% vairāk nekā pērn deviņos mēnešos. Savukārt eksporta pārvadājumos šogad pārvadāti 1,86 miljoni tonnu, kas ir par 14,8% mazāk nekā pērn.
Importa pārvadājumos pārvadāts 3,1 miljons tonnu, kas ir par 18,4% mazāk, salīdzinot ar pagājušo gadu. Šī gada deviņos mēnešos par 19% pieaudzis sauszemes tranzīta pārvadājumu apjoms - pārvadāti 1,24 miljoni tonnu.
LDz prezidents Edvīns Bērziņš atzina, ka kopumā pārvadājumu apjoma dinamika mainās pozitīvā virzienā - salīdzinot ar augusta rādītājiem, palielinājies pārvadāto naftas produktu, melno metālu, ķīmisko, kā arī citu kravu apjoms. "Tomēr mēs turpinām ļoti aktīvi strādāt ar mūsu klientiem, lai nākamajos mēnešos vēl uzlabotu šo kravu dinamiku salīdzinājumā ar pagājušā gada rādītājiem," piebilda Bērziņš.