Šodien ir iespēja iegūt Latvijas tranzīta koridoram papildu 9 miljonus tonnu kravu – tās ir kravas, kas pašlaik caur Baltkrieviju un Lietuvu iet uz Kaļiņingradu, pirmdien intervijā laikrakstam "Dienas Bizness" saka "Euro Rail Trans" valdes loceklis un līdzīpašnieks, ekspolitiķis Ainārs Šlesers.

Šlesers atzīmē, ka "Euro Rail Trans" ir Latvijas un Krievijas kopuzņēmums, kurā Latvijas partneris ir Krievijas dzelzceļa uzņēmums AS "RŽD Logistika". Kopuzņēmuma mērķis ir veicināt kravu plūsmas palielināšanu Latvijas virzienā.

"Skaidrs ir tas, ka pat mūsu kaimiņvalstis Lietuva un Igaunija ir mūsu tiešie konkurenti. Mēs esam brāļu tautas, bet mūsu tirgotāji, ražotāji un ostas konkurē savā starpā. Diemžēl pēdējo 20 gadu laikā Lietuva ir izmantojusi situāciju, kurā Kaļiņingradas koridors tika izmantots veidā, lai subsidētu Klaipēdas ostu. Tas, protams, ir radījis problēmas gan Rīgas ostai, gan Liepājas ostai, gan Ventspils ostai," saka Šlesers.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!