"Kopbraukšanas pakalpojumu regulēšanas pretinieki uzskata, ka licencēšana garantē kvalitāti un drošību. Agrāk tā arī bija - ja vadītājs bija saņēmis nepieciešamo licenci, tātad viņš ir tās cienīgs un var apkalpot klientus vislabākajā līmenī. Taču laiks nestāv uz vietas, un tehnoloģija var izdarīt darbu labāk nekā vietējā pašvaldība, kurai ir funkcija licencēt pasažieru pārvadājumu šoferus. Pašvaldība var izsniegt licenci, taču nespēj kontrolēt vadītāju katru dienu un stundu. Mēs to varam," teica Villigs.
Viņš arī pauda cerību, ka Latvijas Saeima līdz gada beigām galīgajā lasījumā pieņems grozījumus Autopārvadājumu likumā, kas paredz reglamentēt kopbraukšanas pakalpojumu sniegšanu. Pirmajā lasījumā šie grozījumi pieņemti oktobra sākumā.
"Igaunija pagaidām ir kļuvusi par pirmo valsti, kuras parlaments izskata grozījumus likumā par sabiedrisko transportu, atbilstoši kuriem tiks noteiktas minimālās prasības attiecībā uz personām, kuras sniedz pakalpojumus saistībā ar braukšanas maksas dalīšanu. Daudzās valstīs šo procesu mēģina apturēt, taču Igaunija vienmēr ir spējusi izcelties," uzsvēra "Taxify" līdzdibinātājs.
2013. gadā izveidotā "Taxify" ir Igaunijā radīta taksometru izsaukšanas mobilo tālruņu lietotne, kas Latvijā darbojas kopš 2014. gada septembra. Kopumā kompānija sniedz pakalpojumus vairāk nekā 20 pasaules pilsētās.