Reģiona tirgū savu darbību vēlas attīstīt vairāki tiešie "Balticovo" konkurenti, tādējādi jebkura nomelnojoša kampaņa var tieši ietekmēt Latvijas uzņēmuma darbību, vērš uzmanību Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK).
Pēdējā gada laikā vairāki Latvijā strādājoši uzņēmumi izjutuši negodīgas konkurences cīņas, skaidro organizācijā.
"Ne tikai Latvijā, bet visās Baltijas valstīs piedzīvojam milzīgu iekšējā patēriņa kritumu, jo daudzi aizbraukuši prom, bet citi nevar atļauties iegādāties visu, ko vēlas, jo algu līmenis ir zems," norādījis LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.
"Tāpēc daudzas kompānijas, kas vēlas ienākt jaunā, vēl neapgūtā tirgū, izmanto nevis godīgas konkurences priekšnoteikumus, strādājot ar tirgotājiem, piedāvājot labākās cenas un tā tālāk, bet gan nodarbojas ar nomelnošanas kampaņām, tādējādi savus konkurentus "izspiežot" ārā, lai paši ieņemtu viņu vietu," norāda Endziņš.
Viņš arī norāda, ka visbiežāk šādām nomelnošanas kampaņām tiek izvēlētas neaizsargātās grupas, tostarp dzīvnieki, par ruporiem izmantojot organizācijas, kuras it kā aizstāv viņu tiesības.
LTRK ir pārrunājusi izveidojušos situāciju ar "Balticovo" vadību. LTRK ir informēta par to, ka reģionā plašu darbību vēlas attīstīt vairāki šīs industrijas pārstāvji. Tāpēc nolemts sazināties ar Igaunijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras vadību, lai aicinātu uz konstruktīvu sadarbību un godīgas konkurences priekšnoteikumu ievērošanu reģionā.
LTRK arī aicina nepakļauties kampaņai, kas vērsta pret olu ražotājiem "Balticovo".
LTRK ieskatā "Dzīvnieku brīvība" kampaņa pret "Balticovo" rada iespaidu, ka vistas tiek turētas briesmīgos apstākļos, nenodrošinot normatīvajos aktos nostiprinātās prasības.
Kā ziņots, biedrība "Dzīvnieku brīvība" pārmetusi "Balticovo" nepienācīgu izturēšanos pret vistām olu ražotnēs Madonā un Daugavpilī.
Tikmēr "Balticovo" norādījis, ka dzīvnieku aizstāvju publiskotajā video redzami kadri no nemodernizētajām novietnēm, kurās atrodas putni tajā dzīves stadijā, kad notiek dabīga putnu atspalvošanās.