Reģiona tirgū savu darbību vēlas attīstīt vairāki tiešie "Balticovo" konkurenti, tādējādi jebkura nomelnojoša kampaņa var tieši ietekmēt Latvijas uzņēmuma darbību, vērš uzmanību Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK).
Pēdējā gada laikā vairāki Latvijā strādājoši uzņēmumi izjutuši negodīgas konkurences cīņas, skaidro organizācijā.
"Ne tikai Latvijā, bet visās Baltijas valstīs piedzīvojam milzīgu iekšējā patēriņa kritumu, jo daudzi aizbraukuši prom, bet citi nevar atļauties iegādāties visu, ko vēlas, jo algu līmenis ir zems," norādījis LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit