Viņa sacīja, ka ĀIPL nav informēta par Latvijas-Ķīnas projektu, kura ietvaros Jelgavā līdz 2020. gadam plānots izveidot Latvijas multimodālo centru "Cargo Center Jelgava". Tāpat ĀIPL nav informēta par potenciālajiem projekta investoriem - Ķīnas kompāniju "Beijing Yisheng".
Vienlaikus viņa piebilda, ka, ņemot vērā šogad Latvijā notikušo Centrāleiropas un Austrumeiropas valstu un Ķīnas jeb "16+1" formāta valdību vadītāju sanāksmi, būtu labi, ja ĀIPL redzētu arī reālu sadarbības rezultātu konkrētu investīciju projektu veidolā.
Jau ziņots, ka Latvijas-Ķīnas projekta ietvaros bijušā lidlauka teritorijā Jelgavā līdz 2020. gadam plānots veidot Latvijas modernāko multimodālo loģistikas centru "Cargo Center Jelgava". Projektu iecerējis īstenot Skotijā reģistrētais uzņēmums "Woodison Investment" kopā ar investoriem no Ķīnas - kompāniju "Beijing Doctor".
Saskaņā ar "Woodison Investment" vadītāja Jurija Šabašova iepriekš pausto, līdz ar multimodālā loģistikas centra "Cargo Center Jelgava" attīstību, investīciju apjoms Latvijā varētu sasniegt 1,5 miljardus eiro.
Ziņots arī, ka saskaņā ar Jelgavas pašvaldības sabiedrisko attiecību un mārketinga galvenās speciālistes Ilzes Ķuses teikto, izveidojot šādu centru, plānots radīt 8000 darba vietas. Jelgavas pašvaldībā uzsvēra, ka loģistikas centrs koncentrēsies galvenokārt uz preču konsolidāciju un distribūciju ar visiem transporta veidiem - sauszemes, jūras, gaisa, kā arī būs nozīmīgs transporta mezgls kravu novirzīšanā un apkalpošanā reģionā starp visām Baltijas, Krievijas, Skandināvijas, Āzijas un Eiropas ostām un kravu saņēmējiem. Izstrādātais multifunkcionālais loģistikas centra modelis ļaus apstrādāt un pārvadāt kravas ar visu veidu transportlīdzekļiem un organizēt pārvadājumus ziemeļu-dienvidu un austrumu-rietumu virzienos.