Latvijas Televīzijai (LTV) 2016. gadā bija noslēgti vairāki līgumi ar Rīgas pašvaldību, tai skaitā ar Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamentu, tikai un vienīgi par komercreklāmas izvietošanu kanālu LTV1 un LTV7 reklāmas blokos, portālu "Delfi" informēja LTV pārstāve Dace Jansone.
Televīzijas pārstāve publiskā paziņojumā skaidro, ka attiecīgajos blokos komercpaziņojumi izvietoti par Latvijas Mākslas muzeja pasākumiem, Rīgas svētkiem, tai skaitā arī vizuāla reklāma – pulkstenis LTV pirmajā kanālā pulksten 20:29, pirms ikvakara raidījuma "Panorāma".
Publiskā paziņojumā LTV gan nenorāda tiešu noslēgto līgumu skaitu vai kopējo summu par kādu līgumi noslēgti.
LTV uzsver, ka ir ne tikai sabiedriskais medijs, bet arī komersants, kurš izvieto komercreklāmu, stingri balstoties un saskaņā ar Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumu un Reklāmas likumu. Sabiedriskās televīzijas uzņēmums norāda, ka apzinās savu īpašo misiju kā sabiedriskais medijs un uzskata, ka raidījumu saturā integrētā komercinformācija, bez likumā noteiktajiem reklāmu nodalošajiem aizliktņiem, ir rupjš Plašsaziņas elektronisko līdzekļu likuma pārkāpums.
Līdz ar to TV pieņēmusi lēmumu izbeigt sadarbību ar SIA ''Zebra TV'', jo konstatēti būtiski likuma pārkāpumi.
Iepriekš LTV informēja, ka pārtraukusi sadarbību ar "Zebra" veidotājiem, kuri raidījumā bija izvietojuši Rīgas domes apmaksātus sižetus, pārkāpjot starp LTV un neatkarīgo producentu noslēgto Raidījuma raidtiesību licences līgumu.