Viņš apliecināja, ka Satiksmes ministrijā (SM) izvērtēšanā bija divi varianti – no Daugavpils, Rēzeknes, līdz Krustpilij un tad līdz Šķirotavai, bet otrs bijis Ventspils virziens, kas ietvēris garāku ceļa posmu. Turklāt pērn bijis kravu kritums, Ventspils virzienā tas bijis lielāks, nekā Rīgas virzienā.
Izvērtējot to, tika ņemts vērā kravu plūsmas kritums. Rīgas virziens ir izdevīgs, ja šis posms ir elektrificēts. Lielāks sastāvs, ātrāka kravas aizvešana – tā ir 15 miljonu ekonomija pārvadātājiem, attīstot savu biznesu, sacīja ministrs.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit