Ja dzelzceļa elektrifikācijas projekts skars valsts budžeta naudu, projektu varētu arī apturēt, trešdien televīzijas kanāla LNT rīta raidījumā "900 sekundes" pauda Ministru prezidents Māris Kučinskis (ZZS).
Paredzēts, ka no plānotajiem 519 miljoniem eiro, 347 miljonus eiro līdzfinansēs Eiropas Savienība, pauda valdības vadītājs, uzsverot, ka viņš savu viedokli nemaina, un valsts budžets šo projektu nedotēs.
Tāpēc netiek izslēgta iespēja, ka gadījumā, ja elektrifikācijas projektam nepieciešami līdzekļi no citām sfērām, projektu varētu arī apturēt. Ministru prezidents gan skaidroja, ka projekts pēc savas būtības ir vērtīgs un īstenojams.
Portāls "Delfi" jau vēstīja, ka Ministru kabinets otrdien atbalstīja Satiksmes ministrijas un VAS "Latvijas dzelzceļš" sagatavotā dzelzceļa tīkla elektrifikācijas projekta tālāko virzību, kas paredz dzelzceļa tīkla elektrifikācijas pirmo posmu īstenot Rīgas virzienā no Daugavpils un Rēzeknes caur Krustpili.
Vairāk nekā 1,3 miljardus eiro vērtais dzelzceļa elektrifikācijas projekts varētu tikt īstenots Rīgas, nevis Ventspils virzienā, kas līdz šim tika uzskatīta par ticamāko elektrifikācijas virzienu, vēstīja TV3 raidījums "Nekā personīga".
Atsaucoties uz savā rīcībā esošu neoficiālu informāciju, raidījums arī ziņoja, ka EK devusi mājienu, ka, īstenojot nerentablo Ventspils virzienu, tā varētu Latvijai nepiešķirt fondu līdzekļus.