Pašmāju parfimērijas un kosmētikas ražotājs "Dzintars", kurš nonācis finansiālās grūtībās, nolēmis kardināli mainīt savu biznesa filozofiju un kopā ar mārketinga aktivitātēm un interneta veikala izveidi tirgū laidis arī jaunu kosmētikas produktu sēriju "Future Formula".
Uzņēmuma ilggadējais vadītājs Iļja Gerčikovs otrdien žurnālistiem skaidroja, ka uzņēmums plāno jaunu filozofiju un dzīves pārmaiņas. Lai gan investīcijas jaunajā produktu sērijā atklātas netiek, tiek uzsvērts, ka uzņēmums turpmāk daudz aktīvāk koncentrēsies uz dažādiem nišas produktiem un pirmajā pusgadā tirgū tikšot laistas vēl vairākas jaunas produktu līnijas.
Pirmā no tām – "Future Formula" – ir īpaša trīs krēmu sērija, kuras pamatā ir gan dažādi dabas valsts produkti, gan melnie ikri. Jau drīzumā uzņēmums papildināšot savu preču piedāvājumu, būšot jauni nišas produkti. Paralēli "Dzintars" arī sācis sarunas ar Ķīnas uzņēmējiem par speciālu produktu līniju, kas risinās smoga radītās problēmas. Šos "Dzintara" izstrādātos produktus šobrīd testējot vietējie uzņēmēji.