Telekomunikāciju uzņēmums SIA "Lattelecom" iesaistīsies elektroenerģijas tirdzniecības tirgū, izveidojot produktu "tet", ceturtdien paziņoja uzņēmuma pārstāvji.
"Lattelecom" klientiem sākotnēji piedāvās trīs produktus – "tet Dinamiskais", "tet Drošais" un "tet Fiksētais", kuru mērķa klients ir jebkura mājsaimniecība un uzņēmumi Latvijā.
Uzņēmums apgalvo, ka ar "tet" pakalpojumiem 95% iedzīvotāju spēs piedāvāt zemāku ikmēneša rēķinu.
Jaunos produktus sāks piedāvāt no šodienas. Tie, kuri būs pieteikušies līdz 15. martam, saņems elektroenerģiju no 1. aprīļa.
"Lattelecom" mērķis ir līdz gada beigām sasniegt 10 000 – 12 000 mājsaimniecību, kas izmanto "tet" pakalpojumus.
Kā norāda uzņēmuma pārstāvji, pašmērķis nav atņemt pārējiem mazajiem sešiem vai septiņiem elektroenerģijas tirgotājiem dažus klientus. Mērķis esot piesaistīt lielāku klientu daļu un ar laiku iekarot 10-20% tirgus daļu. "Tad varēsim runāt par nopietnu konkurenci ar "Latvenergo"," produkta "tet" vadītājs Artūrs Pielēns-Palēns.