Jaunā šķirne ir "lager" tipa gaišais alus, patlaban pieejami trīs veidu brūvējumi – vīgriežu, kadiķu un brūkleņu. Vīgriežu brūvējumā vīgriezes ekstrakts padara alus aromātu viegli medainu un savienojumā ar apiņu rūgtumu rada sabalansētu garšu. Kadiķu brūvējumā jaušams kadiķa aromāts, bet brūkleņu alum raksturīgs krāsas dziļums un izteiktāks blīvums.
Jaunā zīmola "Senlatvju alus" etiķešu dizainā izmantotas latviešu spēka zīmes – Māras līklocis, Saules zīme un Jumis. Zīmju skaidrojums ir iekļauts arī pudeļu etiķešu dizainā.
Kā norādīja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone, patērētāji arvien vairāk novērtējot Latvijā radītus produktus un tas attiecināms arī uz alus tirgu.
"Jaunu garšu meklējumos, pievērsāmies tradicionālajiem Latvijas augiem un ogām, kas katram no alus veidiem piešķir atšķirīgas garšu nianses. Godājot Latvijas simtgadi, izvēlējāmies dizainā izmantot senlatvju spēka zīmes, tādējādi veicinot patriotismu un stiprinot latvisko garu," sacīja uzņēmuma vadītāja.
Kā ziņots, "Cēsu alus" produktu portfelī ir pārstāvētas vairākas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
Kā liecina "Firmas.lv" dati, "Cēsu alus" 2015. gadā strādāja ar 44,57 miljonu eiro apgrozījumu salīdzinājumā ar 46,85 miljonu rādītāju 2015. gadā, bet uzņēmuma peļņa kāpusi pusotru reizi – no 1,52 miljoniem eiro 2014. gadā līdz 2,38 miljoniem 2015. gadā. Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.
"Cēsu alus" pamatkapitāls ir 8,32 miljoni eiro, nodarbināto skaits 2015. gadā – 206. Uzņēmuma 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam "Olvi Ooj".