misc - 438
Foto: LETA

Pagājušā gadā būtiski samazinājusies apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA "Baltika Latvija" peļņa, kamēr kompānijas apgrozījums sarucis par 9,2%, liecina "Firmas.lv" informācija.

2016.gadā "Baltika Latvija" peļņa bija 10 961 eiro pretstatā 178 018 eiro 2015.gadā, savukārt uzņēmuma apgrozījums pērn bija 10,161 miljons eiro pretstatā 11,192 miljoniem eiro 2015.gadā.

Vadības ziņojumā norādīts, ka peļņas un apgrozījuma rādītājus pērn ietekmēja izmaiņas veikalu tīklā, situācija Latvijas ekonomikā, kā arī investīcijas.

"Baltika Latvija" šogad plāno uzlabot pārstāvēto zīmolu konkurētspēju, kā arī plāno pārskatīt cenu politiku, lielāku uzmanību pievēršot preču pašizmaksai un iespējām pārdot preci par pirmo cenu. Tāpat kompānijas stratēģijas virzība uz darbinieku apmierinātības uzlabošanu, nostiprinot personāla lojalitāti, lai veicinātu efektīvāku pārdošanas procesu un uzlabotu pircēju apkalpošanu, būs viens no 2017.gada svarīgākajiem soļiem realizācijas palielināšanā un peļņas gūšanā.

Ņemot vērā, ka Latvijā apģērbu tirgū nav gaidāma lielu zīmolu ienākšana, uzmanība tiks pievērsta arī klientu apmierinātības nodrošinājumam, lojalitātes stiprināšanai un apmeklējuma uzlabošanai, teikts vadības ziņojumā.

"Baltika Latvija" dibināta 2002.gadā, un patlaban uzņēmumam pieder 22 "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo", "Baltman" un "Bastion" veikali. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1 609 552 eiro. eiro. Kompānija pilnībā pieder Igaunijā reģistrētajam uzņēmumam "Baltman".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!