Iepriekš izsludinātā un pārtrauktā konkursa nolikums paredzēja, ka automatizētā transportlīdzekļu informācijas kontroles sistēma izstrādājama četru mēnešu laikā no līguma noslēgšanas brīža. Savukārt jaunā konkursa nolikums paredz, ka sistēmas izstrāde pabeidzama līdz 2018. gada 14. martam. Savukārt līgumu slēgs uz 15 mēnešiem iepriekšējā iepirkumā plānoto septiņu mēnešu vietā.
Sākotnējā nolikumā bija noteikts, ka vērtējot piedāvājumus 50 punktus būs iespējams iegūt par piedāvāto cenu, 20 punktus par piedāvājuma sistēmas izstrādes laika grafiku un 30 punktus par piedāvātās sistēmas funkcionalitāti. Jaunajā nolikumā noteikts, ka, izvērtējot piedāvājumus, netiks ņemts vērā paredzētais sistēmas izstrādes grafiks, bet par piedāvāto cenu būs iespējams iegūt 40 punktus un funkcionalitāti – 60 punktus.
Jaunajā nolikumā pievienoti vairāki punkti, piemēram, punkts, kas paredz, ka datubāzē caurlaižu sarakstus pievieno cita, starpā pamatojoties uz autotransporta direkcijas datiem par sabiedrisko transportu, kura pieturvietas ir Jūrmalas pilsētas īpašā režīma zonā, iekļaujot sabiedriskā transportlīdzekļa numuru, datumu, no kura sabiedriskā transportlīdzekļa reiss ir spēkā, datumu, līdz kuram sabiedriskā transportlīdzekļa reiss ir spēkā, kā arī nedēļas dienas, kurās kursē sabiedriskā transportlīdzekļa reiss.
Tāpat jāpievieno pasūtītāja rīcībā esošā informācija par pilsētas taksometru un sabiedriskā transporta sistēmu.
Jaunajā iepirkuma konkursa nolikumā arī precizēti vairāki tehniski punkti.
Jau ziņots, ka iepriekš izsludinātajam iepirkuma konkursam sūdzību dēļ sākotnēji pieteikšanās termiņš tika pagarināts no 13. februāra līdz 31. martam, bet 14. februārī iepirkuma komisija nolēma iepirkumu pārtraukt. jumi, līdz ar to iepirkuma procedūra ir pārtraukta un tiks izsludināts jauns konkurss.
Automatizētā transporta iebraukšanas kontroles sistēma vajadzīga, jo Jūrmalas domes jaunie noteikumi par transportlīdzekļu iebraukšanu īpašā režīma zonā Jūrmalas pilsētas administratīvajā teritorijā paredz ieviest elektroniskas iebraukšanas kartes, kas aizvietos līdzšinējās papīra caurlaides.
Dome skaidro, ka noteikumi izstrādāti tiesiskā regulējuma trūkumu dēļ, piemēram, ka caurlaides iespējams saņemt tikai pilsētas domē vai Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD), kas ir papildu slogs gan komersantiem un fiziskām personām, gan institūcijām. Turklāt dome uzskata, ka nepieciešams modernizēt caurlaižu sistēmu, izmantojot mūsdienīgus informācijas tehnoloģiju risinājumus.
Pašvaldība izvēlējusies ieviest caurlaides, ko nav iespējams pazaudēt vai sabojāt, tās iegādāties un veikt nodevas maksājumus varēs Jūrmalas domes tīmekļa vietnēs. Paredzēta automātiskā caurlaižu reģistrēšana informācijas sistēmā atsevišķām fizisko un juridisko personu kategorijām, kuras ir atbrīvotas no nodevas samaksas. Turklāt pašvaldība iecerējusi transportlīdzekļu kontroli veikt ar videotehniskās kontroles ierīcēm.
Jūrmalas pilsētas pašvaldības pārstāve Zane Leite norādīja, ka jaunā kārtība atvieglos ilgtermiņa caurlaižu iegādes un izsniegšanas procesu. Būtiskākās izmaiņas ir saistītas ar atteikšanos no ilgtermiņa caurlaidēm papīra formā. Turpmāk caurlaide būs ieraksts informācijas sistēmā, kas tiks veikts par katru transportlīdzekli pēc nodevas samaksas (vai bez nodevas maksāšanas, ja personai ir piemērojams atbrīvojums saskaņā ar saistošajiem noteikumiem).