Neauditētie finanšu dati par pagājušo gadu liecina, ka LDz 2016. gadā strādāja ar 0,9 miljonu eiro peļņu, kas ir mazāk nekā iepriekš.
Pētermane skaidroja, ka peļņas rādītāju samazinājumu salīdzinājumā ar 2015. gadu ietekmēja atšķirīgā metodika pārskata sagatavošanā – LDz pirmo reizi finanšu pārskatu veidoja saskaņā ar ES Starptautiskajiem finanšu pārskatu standartiem (SFPS). "Proti, veicot pamatlīdzekļu patiesās vērtības korekcijas saskaņā ar SFPS prasībām, peļņas samazinājums bija 2,3 miljoni eiro," viņa minēja.
Kravu pārvadājumu apjoma kritums pa LDz infrastruktūru veidoja 14,1%, savukārt ieņēmumi samazinājās par 11%, salīdzinot ar 2015. gadu. LDz administratīvās izmaksas pērn samazinātas par 18%.
Uzņēmuma kapitālieguldījumu apjoms pagājušajā gadā bija 27,1 miljons eiro. Par šiem līdzekļiem veikts sliežu ceļu kapitālais remonts, iegādātas tehnoloģiskās iekārtas sliežu ceļu remontam un uzturēšanai, ritošā sastāva diagnosticēšanai un remontam, kā arī veikta datu pārraides tīklu paplašināšana objektos Rīgā un Daugavpilī, VoIP telefonijas sistēmu paplašināšana Rīgā, kā arī WI-FI sistēmu paplašināšana. Tāpat veikti optisko tīklu izbūves projektēšanas darbi, datu pārraides līniju pieslēgšana iecirknī Rīga-Lugaži u.c.
2015. gadā LDz neto apgrozījums bija 217,8 miljoni eiro, bet peļņa - 2,1 miljons eiro.
"Latvijas dzelzceļš" ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna "Latvijas dzelzceļš" valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības – AS "LatRailNet", kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA "LDz Cargo", kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA "LDZ infrastruktūra", ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA "LDZ ritošā sastāva serviss", apsardzes uzņēmums SIA "LDZ apsardze", kā arī loģistikas uzņēmums SIA "LDZ Loģistika".