""Latvijas Loto" 2016. gada 12 mēnešos izvirzītie nefinanšu un finanšu mērķi ir sasniegti un darba uzdevumi izpildīti," teikts finanšu pārskata vadības ziņojumā.
Kompānijas vadība arī informē, lai nodrošinātu "Latvijas Loto" zīmola un produktu zīmolu atbilstību mūsdienu prasībām, pērn rīkots radošo reklāmas aģentūru konkurss kompānijas zīmolu grafiskās identitātes atjaunošanai un radošo risinājumu izstrādei. Ar izvēlēto reklāmas aģentūru sākta "Latvijas Loto" zīmola un "Viking Lotto" zīmola atjaunošana.
Tāpat "Latvijas Loto" vadība norāda, ka pērn izstrādāta skaitļu izlozes "Keno" pilnveidošanas koncepcija, saskaņota nepieciešamā programmnodrošinājuma specifikācija un veikta tās testēšana. Kopš 23. septembri nodrošināta "Keno" kuponu reģistrēšana uz nedēļu jeb 21 izlozi.
2015. gadā "Latvijas Loto" strādāja ar 24,686 miljonu eiro apgrozījumu un guva 4,027 miljonu eiro peļņu.
"Latvijas Loto" pilnībā pieder valstij, un tam vienīgajam ir tiesības rīkot valsts mēroga izlozes un loterijas.