"Visā pasaulē, arī Eiropā un Baltijā pēdējos gados notiek ne tikai telekomunikācijas kompāniju apvienošana, bet šie uzņēmumi investē arī sava satura radīšanā vai iegādājas jau esošus medijus. Tiek veidoti integrēti uzņēmumi, kas var sniegt gan interneta, gan mobilos pakalpojumus, gan nodrošināt televīzijas pakalpojumus un piedāvāt savu unikālu saturu. Šajā konkrētajā gadījumā tas notiek jau Baltijas līmenī," sacīja Gulbis.
Viņš norādīja, ka arī "Lattelecom", ņemot vērā pasaules tendences, pēdējos gados ir investējis savu mediju attīstībā, veidojot gan "Lattelecom" televīzijas kanālus, gan piedāvājot filmu, seriālu un tiešraižu lietotni "Shortcut".
"Jāuzsver, ka Latvijas uzņēmumi jau sen nekonkurē tikai ar Latvijas vai pat Baltijas spēlētājiem. Digitālo tehnoloģiju attīstība ir palielinājusi konkurenci arī ar globāla līmeņa spēlētājiem, turklāt paredzams, ka konkurence šajā jomā arvien pieaugs," piebilda "Lattelecom" vadītājs.
Kā ziņots, Zviedrijas mediju koncerns "Modern Times Group" (MTG) pārdevis savu raidorganizāciju biznesu Baltijas valstīs ASV privātā kapitāla investīciju kompānijai "Providence Equity Partners".
Darījums ietver 100% biznesa daļu pārdošanu par 115 miljoniem eiro, kas atbilst uzņēmuma vērtībai. Lēmums pārdot Baltijas biznesu izriet no MTG notiekošajām pārmaiņām, mainot biznesa fokusu no tradicionālas raidorganizācijas uz globālu digitālo izklaides vidi, norāda uzņēmumā.
"Providence Equity Partners" Baltijas valstīs pārvalda mobilo telekomunikāciju uzņēmumu grupu "Bite Group", kā arī kontrolē 28,5% Latvijas interneta un kabeļtelevīzijas pakalpojumu sniedzēja "Baltcom" kapitāldaļu.
MTG, kas kopš 1998.gada darbojas Latvijā, pieder telekanāli TV3, TV3+, TV6, LNT, "Kanāls 2" un radiostacija "Star FM", kā arī interneta portāli "Tvplay" un "Skaties". MTG Igaunijā pieder televīzijas kompānija "Viasat Eesti", televīzijas kanāli TV3, TV6 un TV3+. Savukārt Lietuvā MTG pieder televīzijas kanāli TV3, TV3+, TV6 un "Viasat Sport Baltic".