Viņš norādīja, ka zīmola maiņu plānots pabeigt trīs mēnešu laikā. Investīcijas nosaukuma maiņā bija minimālas, jo netiek veikts vizuālās identitātes maiņa, mainīts tiek nosaukums.
Pārejot uz vienotu "Caffeine Roasters" zīmolu, kafejnīcu ķēde izceļ savu būtību un uzņēmuma politiku. Līdz ar zīmola maiņu efektīvāka kļūs arī mārketinga un komunikācijas politika, uzsvēra "Coffee Inn" pārstāvji.
Ķibers atzīmēja, ka pēdējo gadu laikā Baltijas valstu kafijas tirgus ir nobriedis.
"Kafijai kļūstot par neatņemamu pilsētas dzīves sastāvdaļu, iedzīvotāji kļuvuši zinošāki par to, tās pagatavošanas tehniku un patēriņu. Esam auguši kafijas kultūras ziņā kopā ar saviem patērētājiem un tagad, kad esam krietni nobriedušāki, mums jāturpina attīstība," atzina Ķibers.
Pirmā "Coffee Inn" atvērta Lietuvas galvaspilsētā Viļņā 2007. gada 27. martā. Kopš tā laika ķēde ir attīstījusies Lietuvā, Igaunijā un arī Latvijā.
Latvijā pirmā "Coffee Inn" kafejnīca atvērta 2010. gada 1. jūlijā Audēju ielā 15, Rīgā. Patlaban Rīgā darbojas 14 "Coffee Inn" kafejnīcas, bet visās Baltijas valstīs darbojas 60 "Coffee Inn" kafejnīcas.
Kā ziņots, "Coffee Inn" apgrozījums 2015. gadā auga par 12,9%, sasniedzot 1,82 miljonus eiro, savukārt uzņēmuma zaudējumi palielinājās par 27,5% - līdz 136 989 eiro, liecina "Firmas.lv" publicētais kompānijas finanšu pārskats.
Uzņēmums ir dibināts 2010. gadā, un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro. Kompānija pilnībā pieder Lietuvas uzņēmumam "Keturi Kambariai", kas pārvalda "Coffee Inn" kafejnīcas Latvijā un Lietuvā.