Foto: Publicitātes attēls
Saldumu un sāļo uzkodu ražotājs "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" šogad plāno investēt trīs miljonus eiro, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

75% investīciju paredzēti inovācijām, kapacitātes palielināšanai un darba, pārtikas drošības uzlabojumiem, bet 25% iekārtām un ēku, kā arī telpu uzlabojumiem.

Uzņēmuma prioritātes šogad ir tirgus pozīcijas nostiprināšana Latvijā un eksporta tirgos. Investīcijas plānotas "Laima", "Selga", "Staburadze", "Old Town Bakery", "Ādažu Čipsi", "The Original Taffel Snacks" un "Pedro" zīmolos, kā arī jaunu produktu ieviešanā, ražošanas procesu pilnveidē un produktu kvalitātes nodrošināšanā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!