"Alus nozare ir ļoti atkarīga no laika apstākļiem sezonas mēnešos. Tos mēs nevaram ietekmēt. Tirgū ir ļoti asa konkurence, gan starp alus ražotājiem, gan mazumtirgotājiem, kas tieši ietekmē alus tirgu. Uzskatām, ka alus tirgū šogad nebūs tāds kritums kā pagājušajā gadā. Alus tirgum būtu jābūt stabilam," pauda Ilziņš.
Viņš piebilda, ka aizvadītais gads Latvijas alus ražotājiem ir bijis izaicinājumiem bagāts, jo alus tirgus kopumā ir samazinājies par 6,4%. Tas saistīts ar akcīzes nodokļu izmaiņām un salīdzinoši sliktiem laika apstākļiem alus nozarei nozīmīgajos sezonas mēnešos - jūlijā un augustā.
Vienlaikus pozitīvi vērtējams, ka Latvijā attīstās "mainstream", "premium" un "craft" alus segmenti, kas ir produktu grupas ar augstāku pievienoto vērtību.
Pēc Ilziņa teiktā, "Aldarim" 2016. gads ir bijis salīdzinoši veiksmīgs. "Esam nostiprinājušies kā tirgus līderis ar tirgus daļu 26,3%," sacīja kompānijas valdes loceklis, piebilstot, ka to ir izdevies panākt, veiksmīgi nostrādājot ar "Aldara" "Izlases" alu, kā arī "Aldaris 1865" un "Mežpils alu".
Kā ziņots, "Aldaris" 2015.gadā strādāja ar 26,244 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 8,3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi samazinājās par 23,3% un bija 2,614 miljoni eiro. Kompānijas 2016. gada finanšu rezultāti vēl nav pieejami.
Tāpat vēstīts, ka 2013.gadā "Aldaris" paziņoja, ka Latvijā koncentrēsies uz ekskluzīvo augstākās kvalitātes un "premium" alus šķirņu brūvēšanu vēsturiskajā alus darītavā, tādēļ plastmasas pudeļu jeb PET segmenta ražošana pārcelta ārpus Latvijas - uz "Carlsberg" grupas alus darītavām Lietuvā un Igaunijā.
"Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums. "Carlsberg" kontrolē uzņēmumu "Baltic Beverages Holding".