Saskaņā ar viņa pausto aptuveni 60 % Latvijas ceļu ir vietējās nozīmes, taču pa tiem ikdienā pārvietojas vien 17 % autobraucēju. "Pēdējo 20 gadu laikā vietējās nozīmes ceļos nav investēts," skaidroja Lange.
Taujāts par to, kur ņemt līdzekļus ceļu uzlabošanai, Lange skaidroja, ka atņemt kādai nozarei būtu "praktiski neiespējami", taču nepieciešams diskutēt par iespējamajiem risinājumiem. Kā piemēru viņš minēja iespējamo akcīzes nodokļa celšanu. "Vislabākais būtu princips – maksa par pakalpojumu," pauda Lange, norādot, ka "šobrīd tā lielākā pretruna, kas veidojas, ka autovadītāji maksā pilnu cenu, bet faktiski tiek novirzīti ceļu un ielu remontiem trešā daļa no tā, ko samaksā".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit