Lai gan tādu zīmolu kā "Google", "Nike" un "Rolex" nosaukumi šķiet pierasti un pašsaprotami, ceļš pie pazīstamajiem vārdiem nav bijis viegls un bieži vien izrādījies misēkļu pilns. Portāls "Business Insider" apkopojis stāstus par vairāku populāro zīmolu nosaukumu izcelsmi.
Iespējams, ka sēdi pie IKEA iegādāta galda. Varbūt "Google" meklē labu grāmatu vasaras atvaļinājumam un nokļūsti "Amazon" interneta veikalā. Varbūt savos "Adidas" apavos vēlāk plāno iestiprināties restorānā "McDonald's", uzdzerot "Pepsi", un pirms došanās mājup iepirkties apģērbu veikalā "Zara". Izrādās, ka aiz katra no šiem zīmoliem slēpjas stāsts par to, kā dibinātāji nonākuši pie tik atpazīstamā nosaukuma:
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit