Lai gan veikali "Prisma" drīzumā Latviju pametīs, to atstātās telpas tukšas nepaliks – tirgotāji portāla "Delfi" aptaujātajiem īpašniekiem jau sākuši izteikt savus piedāvājumus.
"Rīga Plaza" hipermārketa zonu rudenī iecerējusi rekonstruēt, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma mārketinga vadītāja Urzula Spickus. Tāpat "Rīga Plaza" strādā pie jauna pārtikas tirgotāja piesaistes, taču šobrīd nav zināms, kad darbu tirdzniecības centrā sāks nākamais tirgotājs.
"Prisma Sporta" telpu īpašnieces SIA "Metro Capital Management" pārstāve Nadežda Kovaļenko portālam "Delfi" pastāstīja, ka telpas Grostonas ielā tukšas nepaliks – jau saņemti vairāki piedāvājumi no potenciālajiem nomniekiem. Taču tā kā līdz brīdim, kad lielveikals "Prisma" pametīs telpas, vēl gaidāmi vairāki mēneši, uzņēmumam vēl ir laiks izšķirties par pēcteci.
Savukārt veikala "Prisma Imanta" telpu īpašnieces SIA "Imanta Retail Park" vadība atteicās komentēt telpu nākotni.
Vēstīts, ka jūnijā koncerns "Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta" (SOK) slēgs "Prisma" lielveikalu darbību Latvijā un Lietuvā.
Lielveikalu slēgšana piesaistījusi Latvijas pircējus, kuri metās sirot pa veikala plauktiem. "Delfi" lasītāji pamanījuši, ka vairums "Prisma" stendu jau ir tukši, bet rindās pie kases jāstāv pat stunda.
"Šā gada sākumā mēs sākām atjaunot starptautiskās komercdarbības stratēģiju. Šajā procesā mēs nonācām pie secinājuma, ka mūsu "Prisma" veikalu tirgus daļa Latvijā un Lietuvā nav pietiekoši liela, lai spētu veikt ienesīgu uzņēmējdarbību tuvākajā nākotnē, un pietiekoša papildu apmēra iegūšana organiskas izaugsmes ceļā būtu ļoti grūta tuvāko gadu laikā," sacīja SOK izpildu viceprezidents Jorma Vehvileinens.
Vienlaikus SOK plāno turpināt darbu Igaunijā, kur ir astoņi "Prisma" veikali, un Sanktpēterburgā, kur ir 16 "Prisma" veikali. SOK mērķis ir palielināt tirgus daļu un veikalu skaitu abās valstīs.
SOK ir trīs "Prisma" veikali Latvijā un četri – Lietuvā.
"Prisma Latvija" reģistrēta 2006. gadā, un tās pamatkapitāls ir 7,451 miljons eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir SOK. SOK, kas dibināts 1904.gadā, ir daļa no "S Group" uzņēmumu grupas, kura nodarbojas ar mazumtirdzniecību, degvielas tirdzniecību, viesnīcu biznesu, autotirdzniecību, lauksaimniecību un dārzkopību.