"Noticis konkurss par 105. un 106. piestātnes rekonstrukciju un pielāgošanu 14 un 16,5 metru dziļumam. Uzvarējusi kompānija "Latvijas tilti". Iespējamie apstrīdēšanas termiņi jau beigušies, saņemta valdes piekrišana, tuvākajā laikā parakstīsim [dokumentus] un sāksim darbus," viņš norādījis.
Ostas direkcijas pārstāve Nijole Dvarjonaite-Milkintiene informē, ka "Latvijas Tilti" šos darbus veiks kopā ar kompāniju "Borta". Pēc viņas teiktā, otro vietu konkursā ieņēmis kompānijas "Hidrostatyba" un Latvijas uzņēmuma BMGS konsorcijs, taču šā piedāvājuma summa pagaidām netiek izpausta.
Klaipēdas ostas 105. un 106.piestātni izmanto kompānija "Biriu kroviniu terminalas", (BKT), kas pārkrauj Baltkrievijas mākslīgā mēslojuma kompānijas "Belaruskalij" kravas.
"Latvijas tilti" pērn februārī uzvarēja citā Klaipēdas ostas piestātņu rekonstrukcijas konkursā par BKT izmantoto 101.-104. piestātņu rekonstrukciju 9,88 miljonu eiro vērtībā.
Jau ziņots, ka maija vidū Lietuvas Īpašās izmeklēšanas dienests (STT) nodeva tiesai krimināllietu par korupciju Klaipēdas ostā un būvkompānijā "Latvijas Tilti", norādot, ka par liela apmēra kukuļa pieņemšanu šai lietā tiek apsūdzēts bijušais Klaipēdas ostas infrastruktūras vadītājs Ģedimins Zumars, bet Latvijas pilsonis Genādijs Kamkalovs, kurš atsaukts no "Latvijas Tilti" valdes priekšsēdētāja amata, apsūdzēts par kukuļa došanu Zumaram.