Egle norādīja, ka tā kā "ss.lv" nenodarbojas ar reklāmas pārdošanu, bet ienākumus gūst galvenokārt no mazajiem maksājumiem par sludinājumu izvietošanu, vietnes īpašniekiem informācija par vietnes auditoriju nav saistoša, un jau vairākus gadus netiek iegūta.
"Pēdējie dati par "ss.lv" auditoriju varētu būt ap 2011.-2012.gadu, kad "ss.lv" bija viens no pirmajiem. Domāju, ka līdzīga situācija varētu būt arī pašlaik, jo sludinājumu portāli tradicionāli ir lieli, it īpaši Latvijas situācijā, kur ir tikai viens izteikts līderis," sacīja Egle.
Izsakot minējumu, Egle pieļāva, ka pēc lapu skatījumu skaita "ss.lv" tikpat labi varētu būt arī pirmajā vietā, jo sludinājumu portālā cilvēki pārsvarā nodarbojas ar "klikšķināšanu". Savukārt pēc auditorijas lieluma "ss.lv" varetu būt labāko pieciniekā. "Tā tomēr ir pirmā izvēle, ja ko pērk vai pārdod, un, tā kā statistiku apkopojam reizi mēnesī, var būt cilvēks, kas vietni apmeklē regulāri, var būt tāds, kas to izdara vienreiz, bet viņi skaitās, līdz ar to, visticamāk, ka "ss.lv" pēc apmeklētāju skaita varētu būt pirmajā pieciniekā vietējo lapu vidū," norādīja eksperte.
Kā ziņots, Valsts ieņēmumu dienests (VID) nolēmis apturēt Latvijas lielākā sludinājumu portāla "ss.lv" darbību saistībā ar tā atteikšanos sniegt informāciju par nereģistrētiem auto tirgotājiem.