Jūlija izskaņā valsti pāršalca ziņa par Vācijas zemo cenu veikalu ķēdes "Lidl" iespējamo ienākšanu Latvijā. Tiesa, pagaidām oficiāls paziņojums no "Lidl" pārstāvju puses nav izskanējis un viņu plāni publiski nav zināmi, tādēļ, kā vērtē Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas izpilddirektors Noris Krūzītis, par "Lidl" veikalu iespējamo ietekmi uz mazumtirdzniecības tirgu ir pāragri spriest.
Vaicāts par to, vai "Lidl" ienākšana Latvijā nozīmētu tirgus pārdali, Krūzītis atbildēja, ka pagaidām par "Lidl" plāniem ir pārāk maz informācijas, proti, nav zināma nedz stratēģija, nedz veikalu skaits, ar kādu uzņēmums vēlas ienākt Latvijā. Viņš gan norāda, ka, piemēram, Lietuvā, kur veikalu ķēde ienāca pērn, vismaz pagaidām "Lidl" nav pamatīgi kāpinājis veikalu skaitu un "īpaši daudz to veikalu nav".
Latvijas Tirgotāju asociācijas prezidents Henriks Danusēvičs gan lēš, ka "Lidl" varētu ieviest kādas pārmaiņas vietējā tirgū: "Skatoties, kā viņiem izdevās Lietuvā pabīdīt nost tirgotājus, tad arī Latvijā viņiem tas izdosies. Pamatā arī Lietuvā viņi atņēma tirgus daļas lielajiem tirgotājiem, Latvijas gadījumā tie būtu "Rimi" un "Maxima", Lietuvā arī "Norfa"."