Ar sava zīmola prezentācijām finālā sacentīsies desmit jaunuzņēmumi: "Edurio", "Anatomy Next", "Zoomcharts", "Catchbox", "Twino", "Printful", "Mintos", "Sonarworks", "Nordigen", "Funderful".
Finālistus vērtēs pieredzējusi žūrija – Maksims Jegorovs (Accenture Latvia), Daniels Pavļuts (Startin.LV), Anna Andersone (Froont, Mill Riga), Aija Perta (RubyLight), Ingmārs Pūķis (LMT), Toby Moore (Imprimatur Capital), Juris Vaskāns (ALTUM), Juris Birznieks (LatBAN), Madara Ambrēna (Ekonomikas ministrija) un Andris Rubīns (DDB Latvija).
Finālistu iznācienu varēs vērot arī tiešraidē portālā "Delfi".
Kamēr žūrija vērtēs darbus un sastādīs topu, kura rezultāti tiks paziņoti 28. septembrī zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā, tikmēr sabiedrībai būs iespēja piedalīties "Delfi" tautas balsojumā, kurš tiks publicēts septembra vidū.
Topā tika aicināts pieteikties ikviens Latvijas startup jeb jaunuzņēmums, kas pēdējo piecu gadu laikā dibināts vai reģistrēts Latvijā, kuru radījuši Latvijas iedzīvotāji vai kura galvenā mītne atrodas Latvijā. Startup zīmola definīcijai atbilstīgos jaunuzņēmumus raksturo straujas izaugsmes potenciāls, ko rada inovatīvas tehnoloģijas, augsts eksportspējas līmenis vai augsta pievienotā vērtība. Vērtējot jaunuzņēmumu, tika ņemta vērā tā izaugsme, tirgū ieviestās pārmaiņas un radītā rezonanse.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo par svarīgu atskaites punktu, lai parādītu patērētāju attieksmi. Gadu no gada Baltijas mīlētāko zīmolu topā tiek ieviesti jauninājumi – 2016. gadā tas bija Latvijas zaļāko zīmolu tops, kas tika veidots sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu, bet šogad, sadarbojoties ar Amrop, bez Startup zīmolu topa ir izveidots arī darba devēju zīmolu tops.