Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludinājusi iepirkumu tūrisma sociālo tīklu kontu izveidošanas un uzturēšanas pakalpojumu nodrošināšanai Ķīnas sociālajos tīklos, liecina publikācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā.
Atbilstoši informācijai LIAA mājas lapā, iepirkuma paredzamā līgumcena ir 30 000 eiro.
Iepirkuma nolikumā teikts, ka iepirkuma priekšmets ietver sociālo tīklu "Wechat" un "Weibo" kontu izveidi un uzturēšanu mandarīnu valodā, lai nodrošinātu regulāru komunikāciju par Latvijas tūrisma piedāvājumu Ķīnā un informētu par Latvijas kā tūrisma galamērķa piedāvājumu.Tāpat iepirkums paredz nodrošināt sociālo tīklu viedokļu līderu un blogeru vizīšu organizēšanas atbalstu no Ķīnas puses.
Viens no komunikācijas uzdevumiem, kas jāīsteno caur Ķīnas sociālajos tīklos izveidotajiem kontiem, ir viedokļu apmaiņas veicināšana, lai ceļotāji dalītos ar saturu, kas veidots ceļojumu laikā, kā arī jāsekmē lietotāju veidotā satura veidošanās. Kontiem jākļūst arī par ceļojumu ideju avotu, nodrošinot to ar stāstu stāstīšanu jeb "story telling" palīdzību. Vienlaikus kontos publicētajam saturam jābūt informatīvam, aktuālam, kā arī jāparedz arī unikālas informācijas atspoguļošana par Latvijas tūrisma piedāvājumu.
Mērķa auditorijas, uz ko plānots vērst komunikāciju caur Ķīnas sociālajiem tīkliem, ir Ķīnas lielo pilsētu - Pekinas, Šanhajas, Tianjin, Suzhou, Hanghou un Ningbo iedzīvotāji, kuri ir pieredzējuši ceļotāji, meklē jaunus galamērķus un vietējo pieredzi, aktīvi lieto sociālos tīklus, vismaz iesācēju līmenī pārzina angļu valodu un kuriem ir vidēji un augsti ieņēmumi.
Paredzētais iepirkuma izpildes termiņš ir 12 mēneši no līguma spēkā stāšanās dienas.
Piedāvājumi pretendentiem jāiesniedz LIAA Sekretariātā, 518.kabinetā, Rīgā, Pērses ielā 2, līdz šā gada 18. septembra plkst. 12.
Par piedāvājumu izvēlēs galveno kritēriju ir noteikta cena.
Iepirkums tiek īstenots ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda projekta "Starptautiskās konkurētspējas veicināšana tūrismā" finansējumu.