Pēc viņa teiktā, stipra konkurence starp Latvijas maizes ražotājiem ir pastāvējusi vienmēr, un šogad saglabājas nemainīgi augsta, kā citus gadus. Katrs sacenšas ar cenām, kvalitāti un patērētāju personīgajām simpātijām.
Vienlaikus pēdējo 15 gadu laikā ir mainījusies konkurences specifika, pastāstīja Čākurs. Ja kādreiz bija vairāk vidējo maizes ražotāju, tad patlaban to skaits ir samazinājies, jo veikali arvien vairāk cep maizi paši. Arī ēšanas paradumi mainās. Tirgus dinamiku ietekmē arī iedzīvotāju skaita samazināšanās lauku reģionos, tā vietā koncentrējoties dzīvei pilsētā.
"Liepkalnu" īpašnieks atzina, ka Latvijā ir pieejams ļoti plašs maizes sortiments, kuram līdzvērtīga nav nevienā citā no tuvējiem tirgiem. Katrs ražotājs, tostarp "Liepkalni" strādā pie sava produkcijas sortimenta bagātināšanas un daudzveidīguma.
Čākurs, komentējot patēriņa tendences, pastāstīja, ka šogad ir audzis "Liepkalnu" ražoto konditorijas izstrādājumu realizācijas apmērs, bet maizes, tostarp rudzu maizes realizācijas apmērs, ir saglabājies apmēram iepriekšējā gada līmenī. Tieši rudzu maizes un saldskābmaizes segmenti ir tie, kuros "Liepkalni" redz lielāko attīstības potenciālu. Piemēram, uzņēmums no ceptuves Pierīgā plāno piegādāt siltu, tikko ceptu rudzu maizi atsevišķiem veikaliem tuvējā apkārtnē.
Jau ziņots, ka "Liepkalni" pagājušajā gadā strādāja ar 7,319 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,2% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 18,3% - līdz 340 128 eiro.
"Liepkalnu" darbības politika ir atvērt ceptuves vairākās vietās Latvijā, lai samazinātu attālumu no krāsns līdz pircējam un piegādātu veikaliem pēc iespējas svaigāku maizi.
"Liepkalni" līdz šim atvēruši ceptuves Rūjienā, Valmierā, Aizkraukles novada "Liepsalās", Ķekavā tirdzniecības centrā "A7" un Igaunijas pilsētā Pērnavā. "Liepkalni" dibināti 1992.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 194 682 eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Dagnim Čākuram.