"Ja runājam par konkurenci, tad tā maizes tirgū nav mazinājusies un joprojām ir liela," sacīja Snarskis.
Viņš atzīmēja, ka maiznieki daudz resursu iegulda jaunu, veselīguma tendenci atbalstošu produktu attīstībā. Vienlaikus viņš piebilda, ka pēdējā gada laikā Latvijā un Baltijas valstīs kopumā vairāk nekā iepriekš ir vērojama maizes, iepakojuma un konceptu kopēšana. ""Fazer" savu produktu portfeli un jaunas maizes attīsta, balstoties uz globālajām tirgus tendencēm un patērētāju vēlmēm, tā ir mūsu stratēģija. Savukārt ir tirgus dalībnieki, kas kopē mūsu un citu maiznieku maizes, ko pērk visvairāk," pastāstīja Snarskis.
Snarskis piebilda, ka "Fazer" nepārtraukti strādā pie tā, lai pircējiem piedāvātu jaunu, vēl nebijušu maizi. Tā Baltijas tirgū ienāca dārzeņu maizes, kuru receptūrās ir vairāk nekā 30% dārzeņu. "Fakts, ka mūsu maizes kopē, ir apliecinājums tam, ka strādājam labi un, ka mūsu izvēlētā stratēģija, attīstīt jaunus un vēl tirgū neesošus produktus, ir pareiza. Mēs ticam, ka ilgtermiņā sekmīgi var attīstīties uzņēmumi, kas rada, nevis kopē," uzsvēra "Fazer Bakery Baltic" rīkotājdirektors.
Jau ziņots, ka saskaņā ar informāciju "Firmas.lv" 2016.gadā "Fazer Latvija" strādāja ar 24,213 miljonu eiro apgrozījumu un 28 342 eiro peļņu.
"Fazer Latvija" ir dibināts 2000.gadā, un tā pamatkapitāls ir 17,183 miljoni eiro. Vienīgais "Fazer Latvija" īpašnieks ir Somijas kompānija "Fazer Bakeries", kas ir viens no skandināvu grupas "Fazer Group" uzņēmumiem. "Fazer" specializējas maizes, saldumu un cepumu ražošanā, kā arī ēdināšanas pakalpojumu sniegšanā. "Fazer Latvija" ir lielākais darba devējs Ogrē, un tajā strādā vairāk nekā 300 darbinieku.
"Fazer" ir starptautisks ģimenes uzņēmums, kurš specializējas maizes, saldumu un cepumu ražošanā, kā arī ēdināšanas pakalpojumu sniegšanā. Uzņēmums strādā astoņās valstīs, un tā produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 40 valstīm.