"Baltic Employer Branding Index" ir līdz šim plašākais veiktais pētījums Baltijas valstīs, kas tapis sadarbībā ar pētījumu uzņēmumu "Factum", veicot padziļinātu izpēti par 300 lielāko Baltijas uzņēmumu darba devēja tēlu.
2017. gada pētījums veikts, aptaujājot 6659 respondentu visās trīs Baltijas valstīs – no ierindas darbiniekiem un studentiem, līdz pat CEO un valdes locekļiem. Uzņēmuma darba devēja tēlam jeb employer brand ir arvien nozīmīgāka loma kvalificētu darbinieku piesaistē. Tāpēc uzņēmumu vadītājiem nāksies meklēt jaunas pieejas darbinieku piesaistei un noturēšanai. Tas nozīmē apzinātu darba devēja tēla stratēģijas veidošanu un ciešāku sadarbību starp personāla vadības un mārketinga departamentiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit