misc - 4557
Foto: Publicitātes foto
"Lauma International AS" turpmāk sauksies par "European Lingerie Group AS", lai pilnībā atspoguļotu grupas biznesa attīstību, ambiciozo globālās izaugsmes stratēģiju un darbības mērogu, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma pārstāvis Silvers Puks.

"Lauma International" tika dibināta kā "LSEZ Lauma Fabrics", vadošā tekstilmateriālu, mežģīņu un lenšu ražotāja apakšveļas industrijā, mātes uzņēmums. Līdz ar "Felina International AG" iegādi šī gada jūnijā, grupa ir paplašinājusi darbību apakšveļas izstrādē, ražošanā un tirdzniecībā, veidojot jaunu, vertikāli integrētu struktūru. Uzņēmumu grupa ir ieņēmusi stabilas un organiskas izaugsmes ceļu un kļuvusi par spēcīgu spēlētāju sieviešu apakšveļas nozarē Eiropā. Mātesuzņēmuma nosaukuma maiņa ir stratēģisks solis, lai pilnībā atspoguļotu Grupas izaugsmes stratēģiju jaunu tirgu apguvē un produktu portfeļa paplašināšanā," skaidro "European Lingerie Group AS" izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Pēters Partma.

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka "European Lingerie Group" ir viens no retajiem pilnībā vertikāli integrētajiem apakšveļas ražotājiem, kas ar "Lauma Fabrics" zīmolu ražo un piegādā un tekstilmateriālus un mežģīnes lielākajiem apakšveļas ražotājiem Eiropā, kā arī ražo un izplata gatavo produkciju ar zīmoliem "Conturelle" un "Felina".

"Uzņēmumu grupai šis ir aizraujošs mirklis, un mēs ticam, ka tās jaunais nosaukums - "European Lingerie Group" - veicinās grupas uzņēmumu konkurētspēju, ražošanas un pārdošanas apjomu pieaugumu, darbības efektivitāti un palielinās uzņēmuma klātbūtni starptautiskajā tirgū. Mūsu jaunā korporatīvā identitāte atspoguļo būtiskas pārmaiņas, ko nesusi "Felina International" iegāde, kā arī jaunu, progresīvu un disciplinētu pieeju biznesa attīstībai. "European Lingerie Group" ir skaidra attīstības stratēģija ar uzsvaru uz turpmāku fragmentētās apakšveļas nozares konsolidāciju Eiropā," akcentē "European Lingerie Group" padomes locekle Baiba Ģēģere.

Uzņēmuma pārstāvji informē, ka "European Lingerie Group" jaunā stratēģija balstās vertikālās integrācijas turpināšanā, grupas pārdošanas tirgu diversificēšanā un jaunu tirgu apguvē.

Jau vēstīts, ka "European Lingerie Group" ir vertikāli integrēta uzņēmumu grupa apakšveļas nozarē ar galveno mītni Latvijā, Eiropas Savienībā, kas nodrošina izejmateriālus lielākajiem apakšveļas ražotājiem, kā arī ražo un izplata apakšveļu caur vairāk nekā 5000 tirdzniecības vietām Rietumeiropā un citās valstīs. Grupas ražotnes darbojas Latvijā, Ungārijā un Vācijā un tās pārdošanas tirgi ir Vācija, Francija, Itālija, Spānija, Portugāle Polija, Čehija un Baltijas valstis Eiropas Savienībā, vienlaikus Austrumeiropā tās galvenie tirgi ir Krievija un citas NVS valstis.

Grupas konsolidētie ieņēmumi pārsniedz 75 miljonus eiro, tajā strādā vairāk nekā 1250 darbinieku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!