Delfi foto misc. - 50239
Foto: LETA
Zivju konservu "Kaija" ražotāja "Karavela" līdz 2020.gadam plāno dubultot saražoto konservu kārbu apmēru, atzina zivju konservu "Kaija" ražotāja "Karavela" līdzīpašnieks un mārketinga direktors Jānis Endele.

"Mūsu plāns ir līdz 2020.gada dubultot [ražošanas] apjomu, kas ir skaidri sasniedzams mērķis. Šogad plānojam saražot apmēram 60 miljonus kārbu. Ņemot vērā, ka gada pēdējie mēneši ir aktīvāki, izskatās, ka tuvu tam varētu būt. Līdz 2020.gadam ir plāns saražot un pārdot 100 miljonus bundžu," sacīja Endele.

Viņš paskaidroja, ka šāds mērķis nosprausts, ņemot vērā ražošanas kapacitāti. "Mūsu esošās ražošanas telpas diez vai ļaus būtiski vairāk saražot par 100 miljoniem bundžu. Ja mēs gribam būt Eiropas "lielā kluba biedrs", nepieciešams, lai mēs jebkurā brīdī, pie jebkuriem cenu kritumiem un kāpumiem justos komfortabli. Tāpēc jāsasniedz zināms apjoms no ražošanas viedokļa un zināma efektivizācija, kas ļautu mums būt konkurētspējīgam izmaksu ziņā," sacīja Endele.

"Karavela" līdzīpašnieks piebilda, ka, ņemot vērā iepriekšējo gadu pieredzi, kompānijai ir pārliecība, ka šādu saražoto apmēru izdosies realizēt. Šādas iespējas paver līdz šim iegūtais partneru loks Vācijā - veiksmīgā sadarbība ar tirdzniecības tīkliem "Aldi" un "Lidl", kā arī intensīvais darbs produkcijas realizācijas ASV, kur aug pieprasījums pēc Eiropā ražotas produkcijas.

Endele arī pastāstīja, ka uzņēmuma stratēģija Rietumeiropas tirgos ir aktīva pārdošana. "Bieži vien mūsu lielajiem konkurentiem Rietumeiropā nav aktīvas pārdošanas daļas, jo viņiem ir kompānijas ar ilggadēju pieredzi, ilgu gadu gaitā izkoptas labas attiecības ar lielveikaliem. Līdz ar to viņi nav tik agresīvi un aktīvi tirgū. Mēs esam izvēlējušies citu ceļu, intuitīvi jutām un attīstījām savu pārdošanas nodaļu Rietumu tirgiem, kurā šobrīd strādā pieci cilvēki. Mēs jutām, ka tieši speciāli izstrādi šiem tirgiem zināmi produkti ar atsevišķām niansēm varētu būt viens no stūrakmeņiem partneru piesaistē, " teica "Karavela" līdzīpašnieks.

Jau ziņots, ka "Karavela" 2016.gadā strādāja ar 28,304 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,8% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 55,6% un bija 747 753. Uzņēmums "Karavela" ir reģistrēts 2001.gadā un ir viens no lielākajiem zivju pārstrādes uzņēmumiem Baltijas valstīs.

Kompānijas pamatkapitāls ir 49 700 eiro. "Karavela" pieder trijām privātpersonām, tostarp uzņēmuma lielākais īpašnieks ir Jānis Bite (56%).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!