Pēc Konkurences padomes (KP) iebildumiem par uzņēmumu SIA "Rīgas satiksme" (RS), SIA "Pilsētas līnijas" (PL) un SIA "JCDecaux Latvija" (JCD) savstarpējo līgumu nosacījumiem reklāmas izvietošanai RS sabiedriskā transporta pieturvietās, situācija mainīsies, taču tikai pēc septiņiem gadiem, svētdien vēsta raidījums "de facto".
Jau ziņots, ka 2015. gadā SIA "Clear Channel Latvia" ar iesniegumu vērsās KP par iespējamu nelikumīgu vienošanos starp RS, PL un JCD saistībā ar reklāmu izvietošanu sabiedriskā transporta pieturvietās. Izvērtējot lietu, KP lēma, ka "Rīgas satiksmes" (RS) līgumi ar privātuzņēmējiem ierobežo konkurenci, jo neļauj tirgū ienākt nevienam citam spēlētājam.
"Šādi beztermiņa ekskluzīvie līgumi nav pieļaujami, jo tie ierobežo konkurenci. Visu tiesību rezervēšana tikai šiem komersantiem ir nepieļaujama," raidījumā skaidro KP vadītāja Skaidrīte Ābrama.