LAU padomes izsludinātajā konkursā uz uzņēmuma valdes priekšsēdētāja amatu tika saņemti 13 pieteikumi, savukārt konkursā uz valdes locekļa amatu – 31 pieteikums. "Uzņēmumā ir veikta vadības maiņa, izvērtējot kandidātu profesionālos kritērijus un atbilstību amatiem. Mums ir izdevies piesaistīt jaunas, nepieciešamas kompetences, lai uzņēmumu attīstītu un sasniegtu izvirzītos mērķus – nodrošināt augstu kvalitāti valsts autoceļu kompleksās ikdienas uzturēšanā visā Latvijas teritorijā, kā arī īstenot akcionāra akceptēto uzņēmuma attīstības stratēģiju," komentē Reimanis.
Nešporam ir profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā un iestāžu un organizāciju vadībā. Viņš ir starptautiskās lidostas "Rīga" padomes loceklis kopš 2016. gada maija. Jaunais LAU valdes priekšsēdētājs pēdējos gadus aizvadījis, pildot finanšu direktora pienākumus SIA "East-West Transit", kur veicis uzņēmuma finanšu departamenta restrukturizāciju, izveidojot jaunu vadības finanšu atskaišu sistēmu.
Savukārt Vitkovskis ir Kurzemes plānošanas reģiona Attīstības padomes loceklis un Autoceļu un sabiedriskā transporta komisijas loceklis kopš 2013. gada jūlija. Viņš ir arī Liepājas domes deputāts, kā arī pastāvīgās Attīstības komitejas priekšsēdētājs. Iepriekš viņš bijis projektu vadītājs liela mēroga transporta un pilsētas infrastruktūras projektiem Liepājas pilsētas attīstības pārvaldē. Arī Vitkovskim ir maģistra grāds biznesa vadībā, informē LAU.
Jau ziņots, ka 1. augustā no amata atkāpās LAU valdes priekšsēdētājs Vladimirs Kononovs, kurš šo amatu ieņēma kopš 2011. gada novembra. Savukārt novembrī amata pilnvaru termiņš beidzas LAU valdes loceklim un valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītājam Guntim Karpam.
Nešpors un Vitkovskis stājas amatos no šodienas, 24. novembra. Darbu uzņēmuma valdē turpina Anastasija Udalova un Oskars Zemītis.
LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 tūkstoši kilometru, no tiem vairāk nekā astoņi tūkstoši kilometru autoceļu ir ar melno segumu un gandrīz 12 tūkstoši kilometru ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.