Mērķis tuvāko piecu gadu laikā esot kļūt par TOP5 premium zīmolu savā kategorijā.
"Prezentācijas pasākumā par leģendāro dzērienu interesējās gan tādi mediju gigianti kā "Forbes", "Maxim", "Men's Health", "The Manual" un dzērienu kultūras ceļvedis "Supercall", gan profesionālu blogu autori. Turklāt pasākumā piedalījās vairāki desmiti vadošo Ņujorkas bārmeņu. Mums izdevies spēcīgi iezīmēt balzama pozīcijas Ņujorkā un paziņot industrijas profesionāļiem par zīmola pieejamību un ambīcijām ASV tirgū kopumā," stāsta "Rīgas Melnais Balzams" globālais zīmola direktors Māris Kalniņš.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit