"Nolemts uzdot "Lietuvos geležinkeliai" vērsties [tiesā], lai atceltu vai samazinātu sodu. Bet saistībā ar [dzelzceļa] posma uz Reņģi funkcionēšanas atjaunošanu - pirmām kārtām, "Lietuvos geležinkeliai" ir jāsagatavo projekts, jāsaskaņo tas ar Eiropas Komisiju, bet valdībai ir jāizlemj, kur ņemt finanses," pēc Lietuvas valdības sēdes žurnālistiem Viļņā teica satiksmes ministrs Roks Masjulis.
Viņš uzsvēra, ka Lietuvai esot argumenti par labu soda atcelšanai vai tā iespējamai samazināšanai.
Iepriekš Lietuvas dzelzceļa uzņēmuma vadītājs Mants Bartuška sacījis, ka "Lietuvos geležinkeliai" ES Tiesā pārsūdzēs EK noteikto naudassodu, mēģinot panākt tā samazināšanu un vienlaikus aizstāvēt savu reputāciju, taču arī norādījis, ka uzņēmums tuvākajā laikā varētu sākt atjaunot pirms gandrīz desmit gadiem noārdīto dzelzceļa posmu starp Mažeiķu naftas pārstrādes rūpnīcu Lietuvā un Reņģi Latvijā, lai tādējādi novērstu pārkāpumu.