Viņa teica, ka patlaban eksports pārliecinoši veido vairāk nekā 50% no "Pure Chocolate" apgrozījuma un uzņēmums eksportē produkciju uz vairāk kā 20 valstīm. Kompānijai ir plašs eksporta klientu loks, tostarp kā galvenie tirgi nostiprinājušās tādas valstis kā ASV, Vācija un Koreja.
Ostrovska piebilda - tā kā uzņēmuma mērķis šogad bija optimizēt eksporta tirgus, koncentrējoties uz rentablākajiem un stratēģiski nozīmīgākajiem reģioniem, šogad "Pure Chocolate" nostiprināja pozīcijas esošajos tirgos, kas uzņēmumam deva zināmu pieaugumu šajos reģionos. "Esam fokusējušies uz stratēģiski svarīgiem tirgiem, kur mērķtiecīgi palielinām savu klātbūtni, līdz ar to aug arī apgrozījums šajos konkrētajos tirgos," norādīja Ostrovska.
Pēc viņas teiktā, sekmīgi turpinot zīmola attīstības stratēģiju, uzņēmums nākamgad plāno apgrozījuma pieaugumu. Tāpat plānots paplašināt eksportā pieejamo produktu sortimentu, iepazīstinot patērētājus ārpus Latvijas ar jaunām garšām.
Ostrovska pastāstīja, ka nākamajā gadā "Pure Chocolate" plāno ne tikai paplašināt eksportā pieejamo produktu sortimentu, bet īstenot arī investīciju projektus. Konkrētu investīciju apmēru gan šobrīd vēl ir pāragri nosaukt. "Līdzīgi kā šogad, arī 2018. gadā turpināsim investēt kā finanšu, tā intelektuālo resursu jaunu produktu attīstībā un esošo produktu kvalitātes uzlabošanā," viņa sacīja.
Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2016. gadā "Pure Chocolate" strādāja ar 3,45 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,9% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās 2,1 reizi un bija 873 195 eiro.
"Pure Chocolate" ir dibināts 2007. gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,296 miljoni eiro. Kompānija pieder kompānijai "BaltCap Latvia Venture Capital Fund" (14,3%), kā arī piecām Latvijas privātpersonām, kuru kapitāldaļas ir ieķīlātas.