Viņš norādīja, ka patlaban uzņēmums strādā pēc iepriekš izstrādātas ilgtermiņa stratēģijas, kuru nepārtraukti papildina un uzlabo, līdz ar to, salīdzinājumā ar 2016.gadu, uzņēmuma apgrozījums šogad ir audzis.
Pēc "Dzintara" valdes priekšsēdētāja teiktā, šogad uzņēmums lielāko daļu investīciju ieguldījis jaunu produktu izstrādē, kas attiecīgi palielinās pārdošanas apjomu nākamajos periodos.
Gerčikovs sacīja, ka par galveno uzņēmuma šā gada sasniegumu uzskatāma ārstnieciskās kosmētikas izstrāde un realizēšana. "Pirmie šīs kosmētikas produkti bija pieejami veikalos jau 2017.gadā, taču pārējie jaunie produkti sasniegs veikalu plauktus 2018.gadā," norādīja "Dzintara" valdes priekšsēdētājs.
Savukārt runājot par uzņēmuma darbības plāniem 2018.gadā, Gerčikovs atklāja, ka tiks turpināta minētās kosmētikas līnijas izstrāde, kā arī paredzēts izveidot jaunas dekoratīvās kosmētikas līnijas un veikt nozīmīgas izmaiņas parfimērijas produktu klāstā. Vienlaikus nākamgad paredzēts ražot arī nišas jeb selektīvo parfimēriju, kā arī par godu Latvijas simtgadei ierobežotā daudzumā atjaunot dažus "Dzintara" vēsturiskos aromātus.
"Dzintars" ir parfimērijas un biokosmētikas izstrādātājs un ražotājs, un tā produktu klāstā ir vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas produktu, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu. Kompānija ir reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,817 miljoni eiro. "Dzintars" pērn strādāja ar 5,807 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt kompānijas zaudējumi bija 1,729 miljoni eiro.