misc - 1533
Foto: Reuters/Scanpix
Jaunais "Coca-Cola" kompānijas vadītājs Džeims Kvinsijs ir pārliecināts, ka slavenais zīmols no tirgus nepazudīs, tomēr, viņaprāt, tā izaugsmei ir nepieciešamas pārmaiņas, ziņo "CNN Money".

"Tas, kas mums nesa panākumus šos 130 darba gadus, nenesīs panākumus vēl 130," pārliecināts ir uzņēmuma direktors Kvinsijs.

Kompānijas vadītājs apgalvo, ka "Coca-Cola" nākotne balstīsies ne tik ļoti uz populārā gāzētā dzēriena ražošanu, bet vairāk uz tādiem dzērieniem kā sula, tēja un ūdens. Kompānijas mērķis ir pierādīt, ka viņi ir kas vairāk par "cukurotu dzērienu ražotāju," apgalvo Kvinsijs.

"Protams, ne viss strādās, tāpēc nevajag nolaist rokas, kad kaut kas neizdodas. Vajag mācīties, iet tālāk un izgudrot no jauna," piemetina "Coca-Cola" vadītājs.

Uzņēmums, kā ziņo "CNN Money", šobrīd aktīvi eksperimentē ar cukura devām dzērienos, lai izveidotu tos ar ne tik daudz kalorijām. Protams, oriģinālais dzēriens arī nekur netaisās pazust.

"Nevaru iedomāties, ka reiz pienāktu diena bez kolas. Pasaule tad būtu daudz mazāka un skumjāka," viedokli pauž Kvinsijs.

Jau ziņots, ka Džeims Kvinsijs 2017. gada 1. maijā no kompānijas prezidenta amata nonāca izpilddirektora krēslā. Par uzņēmuma vadītāju iepriekš astoņus gadus strādāja Muhtars Kents.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!