misc - 1533
Foto: Reuters/Scanpix
Jaunais "Coca-Cola" kompānijas vadītājs Džeims Kvinsijs ir pārliecināts, ka slavenais zīmols no tirgus nepazudīs, tomēr, viņaprāt, tā izaugsmei ir nepieciešamas pārmaiņas, ziņo "CNN Money".

"Tas, kas mums nesa panākumus šos 130 darba gadus, nenesīs panākumus vēl 130," pārliecināts ir uzņēmuma direktors Kvinsijs.

Kompānijas vadītājs apgalvo, ka "Coca-Cola" nākotne balstīsies ne tik ļoti uz populārā gāzētā dzēriena ražošanu, bet vairāk uz tādiem dzērieniem kā sula, tēja un ūdens. Kompānijas mērķis ir pierādīt, ka viņi ir kas vairāk par "cukurotu dzērienu ražotāju," apgalvo Kvinsijs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!