"Esmu sastapis vairākus "airBaltic" vadības cilvēkus un uzskatu, ka viņi ir ļoti spējīgi. Es gan domāju, ka fundamentāli idejai, ka biznesu var uzbūvēt uz savienotajiem reisiem Eiropas iekšienē, nav ļoti spoža nākotne. Kāpēc lai kāds vēlētos lidot pusstundu, tad mainīt lidmašīnas, un tad lidot atkal divas stundas, nevis vienkārši doties tieši uz savu galamērķi," skaidroja O'Braiens.
"Visos maršrutos, kurus mēs pārvaldām no Baltijas valstīm, mēs organizējam tiešos reisos. Ziniet, neviens nevēlas lidot uz kaut kurieni, lai no kaut kurienes nokļūtu, piemēram, Barselonā. Cik zinu, vismaz 30% "airBaltic" lidojumu ir balstīti uz pasažieriem, kas izmanto kompāniju pārlidojumiem. Ilgtermiņā šie maršruti vienkārši tiks aizstāti ar tiešajiem lidojumiem," sacīja O'Braiens.