kravas vagoni
Foto: LETA

Šogad koncerna "Latvijas dzelzceļš" (LDz) darbinieku skaits samazinājies par 64 cilvēkiem, nevis 260, kā iepriekš apgalvoja bijušais LDz meitasuzņēmuma "LDz Cargo" vadītājs Guntis Mačs, apstiprināja LDz pārstāvis Māris Ozols.

Lūgts komentēt arī Mača izteikto kritiku par patlaban koncernā esošo stāvokli, Ozols teica, ka koncerna vadība nekomentēs bijušā "LDz Cargo" vadītāja viedokli.

"Mēs negribētu komentēt viedokļus, taču, runājot par faktiem, norādām, ka apgalvojums par 260 it kā šogad atlaistiem meitasuzņēmuma SIA "LDz Cargo" darbiniekiem neatbilst patiesībai," norādīja Ozols.

Viņš atzīmēja, ka pagājušā gada beigās "LDz Cargo" izbeidza darba attiecības ar 113 cilvēkiem. Taču šie darbinieki tika pārcelti uz VAS "Latvijas dzelzceļš" kravu pārvadājumu gala stacijām, manevru darbu veikšanas nodrošināšanai.

Kopējais darbinieku skaits uzņēmumā patlaban ir 2287.

Jau vēstīts, ka šīs nedēļas sākumā "LDz Cargo" bijušais vadītājs Mačs kukuļošanā apsūdzētā LDz valdes priekšsēdētāja Uģa Magoņa lietas izskatīšanas laikā pirmdien kritizēja esošo LDz koncerna vadību, kā arī norādīja uz koncerna pašreizējo stāvokli, kas esot raksturojams kā ekonomisks panīkums.

Krimināllietā apsūdzēti Magonis un Igaunijas uzņēmējs Oļegs Osinovskis.

Saskaņā ar apsūdzību 2015.gada vasarā Osinovskis Magonim nodevis aptuveni 500 000 eiro lielu kukuli saistībā ar "LDz ritošā sastāva servisa" daudzmiljonu iepirkumu - četru vecu dīzeļlokomotīvju iegādi no Osinovskim piederoša uzņēmuma "Skinest". Abi apsūdzētie savu vainu neatzīst.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!