Laba ideja var būt daudziem, taču, lai spētu ideju pārvērst reālā biznesā, ir smagi jānopūlas. "Forbes" žurnāliste Beta Doanna griezās pie vairākiem ietekmīgu zīmolu kompāniju īpašniekiem un vadītājiem, lai noskaidrotu, kāda bijusi viņu panākumu atslēga.
Viens no galvenajiem žurnālistes secinājumiem pēc intervijām: "Lai gūtu panākumus, vienmēr ir jāturpina augt un ieguldīt savus līdzekļus pārdomāti."
Pieturies pie plāna
"Par iemeslu, kāpēc mūsu uzņēmums darbojas 19 valstīs un piecos kontinentos, kalpo mūsu veiksmīgā darbinieku sadarbība un prasme pieturēties pie noteikta plāna," stāsta Karlīna Sloana, biznesa līderu konsultēšanas firmas "Sloan Group International" dibinātāja. "Digitālais laikmets palīdz precīzāk koordinēt darbiniekus un viņu pienākumus," papildina uzņēmuma vadītāja.
Izvēlies fokusu
"Pašā biznesa veidošanās sākumposmā ir miljoniem problēmu un iespēju, kā novirzīties no ceļa un nelietderīgi izmantot laiku," atklāj Aidžejs Agravals, mārketinga uzņēmuma "Verma Media" dibinātājs. "Panākumu atslēga, manuprāt, ir atrast vienu vai divus virzienus savā biznesā, kuru attīstībai atdot visus savus spēkus, " skaidro Agravals.
Sev maksā beidzamajam
"Kad uzsākām savu biznesu, mums nebija darbinieku, visu darījām paši," skaidro Amālija un Manuela Sjerras, interneta veikala "Maaji Swimwear" dibinātājas, apģērbu dizaineres. "Ļoti ilgu laiku naudu no kompānijas mēs sev neņēmām, pat algu ne. Visus līdzekļus ieguldījām biznesa attīstībā. Tas bija mēģinājumu un neskaitāmu izgāšanos pilns process, tomēr mēs daudz iemācījāmies un tādā veidā augām," atzīst māsas.
Ieklausies intuīcijā
"Lai attīstītu savu biznesu, ir jāieklausās intuīcijā," pieredzē dalās viens no izpētes kompānijas "Brilliant Ventures" partneriem Lizijs Francis. "Tas ir īpaši svarīgi brīžos, kad jāpieņem grūti lēmumi," Francis papildina.
Pieturies sākotnējai misijai
"Katrai kompānijai vajag konkrētu misiju," skaidro "Arcadium" dibinātājs Mirans Rafaels. "Laiku pa laikam aprunājies ar kolēģiem, menedžeriem, direktoriem. Pārliecinies, vai visi virzāties uz vienu mērķi," atklāj Rafaels.
Atceries, ka saturs ir galvenais
"No savas pieredzes varu teikt – esmu iemācījies, ka pats galvenais ir saturs," atklāj platformas "The Gramlist" dibinātājs un vadītājs Brendons Perlmans. "Ja vēlies gūt panākumus, nekad neupurē savas komandas radītā satura kvalitāti. Ir jārada lietas un jāveido procesi, kas cilvēkiem rūp, pretējā gadījumā tevi sagaidīs izgāšanās," kompānijas vadītājs stāsta.
Uzticies kolēģiem
"Attīstot savu biznesu, es sapratu, ka komunikācija ar cilvēkiem un uzticība viņiem ir pati svarīgākā," atzīst Darahs Brusteins, biznesa konsultāciju kompānijas "Equitable Payments", biznesa sakaru veidošanas platformas "Network Under 40" un "Network Over 40" dibinātājs. "Sākotnēji tas bija liels izaicinājums, jo uzrunāt un sadarboties vajadzēja ar cilvēkiem, kurus pat nepazīstu. Man nepatika doma, ka bizness jāuztic svešiniekiem, tomēr vēlāk sapratu, ka bez viņu palīdzības man nebūtu izdevies. Atlaist grožus un uzticēt ir pats svarīgākais," atklāj Brusteins.
Vienmēr paskaties uz 'lielo bildi'
"Neiespringsti par mazsvarīgām lietām. Attīstībai nepieciešami smagi lēmumi un negaidīti izaicinājumi. Lai virzītos uz priekšu, ir jāredz lielā bilde un jātur atvērts prāts," skaidro gultasveļas ražošanas uzņēmuma "Parachute" dibinātāja un vadītāja Ariela Keja.
Mācies pārdot un izvēlēties
"Es iemācījos, ka attīstības pamatā ir prasme pārdot produktu," pauž Marks Delejs, viens no aģentūras "Propper Daley" dibinātājiem. "Katru reizi, kad piesakās jauns klients, pajautā sev: Vai viņi nopietni ir domājuši tevis nolīgšanu? Vai viņi var tevi atļauties? Vai viņi vēlas maksāt par taviem pakalpojumiem? Ja uz kādu no šiem jautājumiem atbilde ir "nē", turpini iet uz priekšu," Delejs papildina.
Apzinies savas naudas plūsmu
"Es iemācījos, ka vienmēr jāpārliecinās, vai tavas naudas plūsma ir pienācīgi izplānota," skaidro Diāna Godvina, peldēšanas skolas "AquaMobile" dibinātāja un vadītāja. "Ja neizplānosi, tevi var sagaidīt pamatīga naudas krīze," papildina uzņēmēja.