Tostarp pārtikas preču mazumtirdzniecības apmēri auguši par 6,8%, nepārtikas preču mazumtirdzniecība, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājusies par 6%, bet autodegvielas mazumtirdzniecība - par 7,3%.
Salīdzinot ar iepriekšējā gada martu, lielākais apgrozījuma kāpums nepārtikas preču grupā bija metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas (par 19,9%), farmaceitisko un medicīnisko preču (par 13,1%), kā arī kosmētikas un tualetes piederumu mazumtirdzniecībā (par 7,2%). Savukārt lielākais apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 15,3%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, 2018.gada martā salīdzinājumā ar 2017.gada martu pieauga par 6,6%.
Savukārt 2018.gada martā, salīdzinot ar februāri, pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem, salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums palielinājies par 2,3%.
Tostarp pārtikas preču mazumtirdzniecība pieaugusi par 2,1%, nepārtikas preču pārdošanas apmērs, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājies par 3,9%, bet autodegvielas mazumtirdzniecībā bijis kritums par 1%.
Mēneša laikā apgrozījums palielinājās praktiski visās mazumtirdzniecības nozarēs, taču lielākais kāpums bija mājsaimniecības elektroierīču (par 12,8%), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču (par 7,3%), farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 11,1%), kā arī mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 8,9%).
2018.gada martā salīdzinājumā ar februāri mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, palielinājies par 15,7%.