Degvielas mazumtirgotāja "Neste Latvija" klientu vidējais vienā reizē uzpildītās degvielas apmērs Latvijā ar katru gadu pieaug, pauž kompānijas valdes loceklis un mazumtirdzniecības vadītājs Armands Beiziķis.
Viņš atzīmēja, ka cilvēki noteikti rēķina un pēta, kurās degvielas uzpildes stacijās ir zemākās cenas, kā arī seko līdzi akcijām. "Sekojam līdzi iegādātajiem apmēriem akciju dienās, un var secināt, ka tajās klienti uzpilda degvielu krietni vairāk. Patērētāji noteikti ir kļuvuši gudrāki. Tendence ir, ka cilvēki vairs nelej mazus apmērus, bet, sekojot līdzi cenai, izvēlas brīdi, kad uzpildīt pilnu bāku," sacīja Beiziķis.
Viņš norādīja, ka klienti apzinās, ka ikviens brauciens uz benzīntanku arī maksā naudu un aizņem laiku. "Vidējais uzpildīto litru apmērs ar katru gadu pieaug," uzsvēra "Neste Latvija" valdes loceklis.
Tāpat viņš atzīmēja, ka konkurence degvielas tirgū ir ļoti sīva, līdz ar to cenu izmaiņas ir ātrākais veids, kā tirgotājs var pievērst sev klientu uzmanību, bet katram degvielas tirgotājam, protams, ir sava stratēģija, kā veidot cenu politiku.
"Neste Latvija" 2016. gadā strādāja ar 276,375 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 32,1% mazāk nekā 2015. gadā, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 10,8% – līdz 9,666 miljoniem eiro.
"Neste Latvija" ir Somijas naftas pārstrādes un tirdzniecības uzņēmuma "Neste" korporācijas meitasuzņēmums. "Neste" ieņēmumi 2017. gadā bija 13 miljardi eiro, un uzņēmums tiek kotēts Somijas biržā.