Foto: LETA

Lai gan Latvijā jau 17 gadus strādā "JYSK", daudzi ar nepacietību gaida pirmā "IKEA" veikala atvēršanu rudenī. Lai noskaidrotu, ar ko abi uzņēmumi atšķiras, portāls "Delfi" viesojās Dānijā pie "JYSK" dibinātāja Larsa Larsena, kurš intervijā neslēpa, ka viņa uzņēmuma mērķis ir būt par nelielu un viegli pieejamu "IKEA" veikalu, kas spēj klientiem nodrošināt profesionālu apkalpošanu. Turklāt "JYSK" veikalos atšķirībā no Zviedrijas konkurentiem neizjūkot laulības.

Baltijas valstu iedzīvotāji "JYSK" uztver kā nelielu ikdienas preču mājai un sadzīvei tirgotāju, izpētījis uzņēmums. Vienlaikus veikals pūlas palielināt mēbeļu un matraču piedāvājumu, solot līdz 2021. gadam Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Baltkrievijā pabeigt stratēģijas maiņu, kas uzņēmumam izmaksās 20 miljonus eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!