Igaunijā dibinātais uzņēmums "Taxify" Latvijā, ieviešot jaunu cenas algoritmu, ieplānojis paaugstināt braukšanas cenu laika posmos, kad ir augstākais izsaukumu pieprasījumus, portālam "Delfi" apstiprināja kompānijā.
Brīžos, kad lietotnē vērojams īpaši liels pieprasījums, brauciena tarifs tiks paaugstināts un norādīts pirms brauciena. Paaugstinātais tarifs, kā uzskata kompānija, motivē vairāk vadītājus pieslēgties lietotnei un nodrošina to, ka arī intensīva pieprasījuma brīžos ir pieejams auto.
"Pašreiz Latvijā veicam testus, lai saprastu, kādu dinamisko sistēmu pielietot, lai labāk sabalansētu pieprasīju ar piedāvājumu, tāpēc precīzu tarifu pieaugumu es nosaukt nevaru. Katrs tirgus ir atšķirīgs un katrā tirgū ir nepieciešams atrast cenas punktu katrā dienas stundā, par kuru ir gatavi braukt gan klienti, gan vadītāji, lai ieguvēji būtu visi. Latvijā dinamiskā cena ir kaut kas jauns un cilvēki ir ļoti jūtīgi uz vismazākajām pārmaiņām, tāpēc gribam būt piesardzīgi," portālam "Delfi" sacīja "Taxify" pašreizējais vadītājs Latvijā Juris Krūmiņš. Viņš precizē, ka, kamēr notiek sistēmas testa braucieni, precīzu paaugstinājuma cenu nosaukt nevar. Ar paaugstināto tarifu gan jārēķinās jau tagad testa braucienu laikā.