"Man vairs nav motivācijas piedalīties bezgalīgos konkursos, lai tikai uzturētu aģentūras apgrozījumu. (...) Es tam esmu par vecu," intervijā laikrakstam "Dienas Bizness" stāsta bijušais reklāmas uzņēmuma "Mooz!" īpašnieks Ēriks Stendzenieks, kurš nule firmu pārdevis.
Stendzenieks intervijā skaidro, ka klienti ir kļuvuši kaprīzi. Tā vietā, lai izsludinātu konkursus par divus gadus ilgiem projektiem, uzņēmumi konkursus rīko katrai kampaņai atsevišķi. Līdz ar to viens klients gada laikā var izsludināt pat 12 konkursus, kuros aģentūrām jāpiedalās un jātērē resursi.
"Man jau kādu laiku bija ideja nodot mantojumu un attieksmi pret darbu kādas jaunas, dedzīgas aģentūras rokās, jo kādā brīdī klientu kļuva par daudz un es jutu, ka vairs nespēju cieši visos projektos iesaistīties," uzņēmuma pārdošanu aģentūrai "McCann" laikrakstam pamato Stendzenieks.