Savukārt nepilna trešdaļa jeb 29% respondentu būtu ar mieru saņemt zemāku atalgojumu karjeras sākumā.
Aptaujas dati liecina, ka starp tiem, kuri karjeras dēļ piekristu zemākam atalgojumam, pārsvarā ir cilvēki savas karjeras sākuma posmā, kuru darba pieredze nepārsniedz piecus gadus. Ar mazāku atalgojumu biežāk gatavi samierināties cilvēki reģionos. Tajā pašā laikā to gatavi darīt arī cilvēki, kam ir augstākā izglītība un darba pieredze, kas pārsniedz piecu gadu slieksni. Aptaujā secināts, ka tādu cilvēku skaits ir krietni mazāks.
Aptauja liecina, ka 11% no aptaujas dalībniekiem ir gatavi pilnveidot karjeru uz kolēģu rēķina. Visvairāk šādu atbildi sniedza sievietes. Savukārt 9% aptaujāto, lai ilgtermiņā sasniegtu panākumus profesionālajā jomā, gatavi nedoties atvaļinājumos pat vairākus gadus pēc kārtas. Lielākā daļa no šīs atbildes sniedzējiem strādā apkalpojošajās sfēras, tostarp pārdošanā un celtniecībā.
Mazāk nekā desmitā daļa jeb 5% aptaujāto atzina, ka darba un karjeras dēļ būtu gatavi ziedot savu privāto dzīvi. Savukārt 8% respondenti atklāja, ka viņi, lai sasniegtu panākumus profesionālajā jomā, gatavi riskēt ar savu fizisko vai garīgo veselību.
"CVMarket.lv" personāla atlases vadītājs Kristaps Kolosovs sacīja, ka pagājušā gadsimta pēdējā desmitgade un, īpaši, šā gadsimta sākums, darba tirgū nereti tiek dēvēts par kapitālisma atgriešanās laikmetu. "Jāsaka, ka šis laiks ir mainījis sabiedrības vērtības kopumā. Ja agrāk darbinieki centās sevi nemitīgi parādīt, nereti strādājot desmit un vairāk stundas dienā, tad tagad lielākā darba devēju ir mierā ar to, ka darbinieki strādā līdz brīdim, kad darbs ir pabeigts. Nav svarīgi, vai tas prasa piecas vai desmit stundas. Galvenais, lai tiktu panākts rezultāts," norādīja Kolosovs.
Viņš papildināja, ka darbinieka gatavība sākuma posmā strādāt par zemāku atalgojumu saistāma ar to, ka darbinieks pats apzinās, ka, uzsākot darbu, darba devējs viņā investē, gan apmācot, gan rēķinoties, ka ir vajadzīgs laiks, lai darba vidē iejustos.
"CV Market" aptauja "Ko Jūs būtu gatavs upurēt, lai gūtu panākumus karjerā?" veikta interneta vidē laikā no 7. jūnija līdz 11. jūlijam, kopumā aptaujājot 866 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 20 līdz 55 gadiem.
Kā ziņots, marta beigās vācu-šveiciešu mediju koncerns "Ringier Axel Springer Media" iegādājās Baltijas valstu darba sludinājumu portālu "CV Keskus", kas Latvijā pārvalda "CVMarket.lv".
"Ringier Axel Springer Media" iegādājās 100% "CV Keskus" akciju.
Uzņēmums "CV Keskus" pārvalda tādus darba sludinājumu portālus kā "CVKeskus.ee" Igaunijā, "CVMarket.lv" Latvijā un "CVMarket.lt" Lietuvā.
"CV Keskus" reģistrēts 2000. gadā Igaunijā. Uzņēmums paplašināja savu darbību Latvijā un Lietuvā 2004. gadā. Kopš 2007. gada "CV Keskus" īpašnieks ir "HeadHunter Group". Uzņēmuma ģenerāldirektora amatu Baltijas valstīs saglabā Povils Kitra.