Mazumtirdzniecības tīkls "Maxima Latvija" ir uzsākusi sadarbību ar starptautisko krīzes situāciju vadības uzņēmumu "Kenyon International Emergency Services", lai pilnveidotu ārkārtas situāciju vadību, portālu "Delfi" informēja "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Turpmākajos mēnešos kopīga "Kenyon" un "Maxima" ekspertu komanda analizēs esošos krīzes plānus, veiks "Maxima" ārkārtas situāciju reaģēšanas procedūru testēšanu, ieviesīs jaunāko pieredzi no organizācijām pasaulē, kā arī turpinās uzlabot mācību programmu, lai būtiski pilnveidotu pašreizējo ārkārtas situāciju organizāciju, atzīmē Dupate-Ugule.
Abu kompāniju kopprojekts tiks uzsākts ar pašreizējo uzņēmuma darbību un krīzes plānu analīzi, pēc tam izveidojot atjaunotu rīcības plānu ar izmaiņām ārkārtas situāciju vadības komandu procedūrās.
Projekta pēdējā fāzē galvenā uzmanība tikšot pievērsta "Maxima" ārkārtas situāciju vadības komandu apmācībai un plāna pārbaudīšanai, lai atrastu un veiktu nepieciešamos uzlabojumus.
"Šis ir ļoti aizraujošs projekts, un mēs sagaidām, ka tas kļūs par standartu visiem tirdzniecības centriem," paudis "Kenyon International Emergency Services" pārstāvis Roberts A. Džensens.
"Maxima Latvija" valdes loceklis Jānis Vanags norāda, ka kompānijai ārkārtas situāciju plāni jau bijuši izveidoti iepriekš, taču šogad nolemts tiem pievērst pastiprinātu uzmanību un tos uzlabot.
"Kad "Maxima" šī gada sākumā mani uzaicināja pievienoties valdei, likās pašsaprotami, ņemot vērā manu iepriekšējo darba pieredzi, darīt visu iespējamo, lai pilnveidotu jau esošos ārkārtas situāciju plānus," telefonintervijā portālam "Delfi" atzina Vanags.
Viņš piebilda, ka "Maxima Latvija" organizējusi starptautisku konkursu, lai piesaistītu labākās kompānijas nozarē. Par uzvarētāju – firmu "Kenyon" – Vanagam neesot ne mazāko šaubu, jo "viņi šajā biznesā ir jau gadsimtu".
"Maxima Latvija" vadītājs Andris Vilcmeiers atklājis, ka papildu ārkārtas situāciju rīcības plānu uzlabošanai uzņēmums 2018. gadā, investējot 23 miljonus eiro, plāno rekonstruēt 15 veikalus Rīgā un reģionos, kā arī atvērt piecus dažādu formātu veikalus visā valstī.
Vēstīts, ka SIA "Maxima Latvija" pagājušajā gadā sasniedzis lielākos peļņas un apgrozījuma rādītājus kopš uzņēmuma dibināšanas. Firmas apgrozījums bija 723,05 miljoni eiro, savukārt peļņa pēc nodokļiem sasniedza 23,22 miljonus eiro. Salīdzinot ar 2016. gadu, mazumtirgotāja apgrozījums pieaudzis par 4,2%, savukārt tīrā peļņa divkāršojusies.